Friday 8 July 2011

Let you know

straight to the point, takpayah nak mukadimah panjang berjelajela. dulu kala, aku ada blogblog nie. since aku form tiga okay. betapa celiknyaa IT ketika itu. tapi masa aku otw nak masuk form enam, aku delete blogblog lama aku atas alasan yg aku sendiri taktahu. sedih pulak, byk kenangan doludolu dlm blogblog tu. so, now. aku create yg baru. blog nie entah dah bape bulan aku create, tp sbb kekangan masa yg melampau, aku biarkan je. sekarang, aku kembali. wee. tp nak bgtahu siapsiap. aku harap blogblog aku yang baru nie. takde sape dari kenalan dekat aku tahu. termasuklah family, kawankawan di seluruh Malaysia hendaknya :) di atas tujuan, senang sikit aku nak ngumpatngumpat korang pasnie. huuu~~ tak lama lagi, aku kasi lawa la blog nie. lagi meriah dari blog kau ! okay. cuma aku tak suka ada ramai followers. nnt rahsia aku dalam nie terbongkar. dan, aku jenis cakap lepaslepas, kalau kau terasa. mintak maaf. manusia nie mmg sensitif betul. ohh, kalau si die terjumpa blogblog aku nie, takpe kot. tak kan laa saya nak kutukkutuk awak kan. tapi, kalau terkutuk sorry. satu lagi, aku boleh cakap ape shj, keluarga, rakanrakan,pasangan,politik, dan apaapa je yg seangkatan dgnnya. peace yaww !

No comments:

Post a Comment