Tuesday 20 December 2011

Saya Anti K-pop

Yaaa, seperti tajuk di atas, aku memang sejak azali anti dgn korea kpop bagai nie. rasa alergik badan, naik ruam-ruam semua bila dgr kpop nie. pokoknya, aku tak suka. menchik. okay. tapi kan, tapi-tapi.. since adik aku balik mai kL nie, dia berjaya tarik aku sikit2 lah utk tak anti sgt kpop. tp aku still dgn pendirian aku. see, Alia mmg terkenal dgn egonya. HAHA, gelak jahat. sampailah td siang aku tgk adik aku buka video nie................



OMG, oosyeemmnye dia :P alia dah cayaq habis. comelnya, sweetnya. cantik dia menari. okay, mlm nie saja dah 3 kali aku tgk video nie. sampai aku cari translate lagu nie dalam english. aku tawu lah lagu nie dah lama. dah ketinggalan zaman pun, okay. aku tawu  =,='  aaaaaa, dia adorable lah awak. titteww shukew shangat :D apa2pun, aku anti kpop. heh

No comments:

Post a Comment