Wednesday 12 October 2011

Aku memang suka merepek, kau ape hal?

Hari nie, finale untuk Pengajian Am. and guess what? aku tak cukup masa. what the hell Alia, 3 jam still tak cukup? haha. mula soalan dgn hati yang tenang konon-konon dalam otak penuh dgn ilmu pengetahuan. pegi mampus dgn ilmu pengetahuan kau, last-last Puan Rokiah tolong aku colour graf. aisey, malu jgk. sebabnyaa, tak dapat data yang tepat, masa buat jadual. ye, mathematic aku memang low sejak azali lagi. hahaha. tak boleh disangkal lagi. bahagian E kosong tak bertulis, tgk lah berapa markah nak dapat? harap-harap still dalam principal. ahhh :) jadi, esok exam sejarah. orang cakap sejarah STP susah. biaselah, mental orang melayu. mane ada yang senang kan? puih. sejarah kacang mak lodeh je nok =,=' will see tomorrow.

penatlah nak gaduh setiap hari dengan kau. tp kau merajuk tu aku rasa macam sweet je. hahaha. sudah alia. tak habis-habis nak menggatal. study dulu...

dan Cikgu Jo mintak kertas kerja tu, macam mana aku nak buat? ape aku nak tulis. memang aku yang buat kertas kerja, kerja amal kita tu. tapi kertas kerja untuk badan pengawas. how? ape yang aku nak merepek dalam tu.. hishhhhhh. lari-lari ayam lah kau esok Aliaaaaaaa.

No comments:

Post a Comment